Slå dig ned en stund.

Så nu är det officiellt jag har låtit en till gren på mitt bloggträd växa ut. I den här bloggen kommer det bara handla om skrivande och läsande och sådant som hör ihop med böcker i största allmänhet. Jag påstår mig inte vara någon utbildad kritiker eller skolad författare men jag har trots detta och dyslexi skrivit en bok under 2010, Blossom Falls ~ Från Första Stund som finns att köpa på vulkan.se. Jag kommer i denna blogg skriva om mina tankar kring skrivandet, det kommer även dyka upp lite boktips (och ja, jag är så fräck att jag kommer att knycka med mig alla bokrecentioner som finns i Trädkojan) De kanske dyker upp ett och annat filmtips också men bara på filmer som bygger på en förlaga. Jag kommer att skriva lite om vad och varför jag gillar varför vissa författare och naturligtvis kommer en stor del av den här bloggen vigas till mitt eget skapande och allt som det innefattar.

Jag hoppas att du vill följa med mig på denna härliga resa bland bokbladen.

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

2 responses to “Slå dig ned en stund.

  • Karin

    Oj oj oj, en till blogg? hur hittar du tiden att skriva så mycket?? Lycka till i alla fall!! Kram

    • Mrs Andie

      Karin: Om viljan finns så hittar man tiden. Dock kan jag ju säga att den här bloggen inte kommer att bli uppdaterad exakt lika mycket som Trädkojan, bara nu i början men det är för att jag återanvänder inlägg från just Trädkojan. 😀

Kommentera

