Hästagillity.

HÄSTAGILITY

Som några av mina läsare vet så är jag en gamal hästtjej, en hobby som jag inte längre ägnar mig åt utan det låter jag helt enkelt min mellanstorasyster hålla på med istället. Men även om jag inte rider längre så faschineras jag över dessa ståtliga djur som faktiskt hästar är.

Hästar är verkligen vackra och de rör sig otroligt vackert å en av de bästa sakerna är att få se ett helt gäng av dem galoppera fram över ängarna, helt och hållet fria.

Min bloggvän Anki har arbetat en längre tid med att översätta en bok skriven av Kalev Tyllinens, från finska till svenska. Nu finns äntligen den översatta versionen av boken att köpa som e-bok . Och jag rekomenderar dig, att om du är häst intresserad verkligen ta och kika på denna bok då den handlar om hästagility vilket var helt nytt för mig när Anki började skriva om det på sin fd. blogg.

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

