The Secret

En sak som man får lära sig när man får ta del av The Secret är att man ska visa sin tacksamhet, och därför säger jag tack Miss Maddis – tack för att du inspirerar mig och som visade vägen till The Secret. Och jag vill tacka maken min som efter att ha hört mig för flera månader tidigare säga att jag ville ha denna bok kom med den vackert inslagen på julaftonen. Och jag har sträck läst den från pärm till pärm vilket är ganska så jätteovanligt eftersom jag har dyslexi men den var så djup, intressant, underbar, AHA- upplevelse och så logisk att det fanns lixom ingen tid att lägga ifrån sig denna bok.

Efter läsandet har jag och maken i kväll tittat på dokumentären om jag ska kalla den det. För att jag ville visa honom och ge honom lite av samma känsla och förståelse för The Sercret. Jag vet att jag kanske låter som en nyförälskad tonåring eller någon som funnit Jesus för första gången, men det är den känslan, den lyckan och så fängslande är The Secret.

 

Det tar ett tag att smälta budskapet och det är verkligen tankeväckande. Och jag kan bara säga att jag har frågat, jag har fått svar och jag har mottagit.

Här nedan skriver jag en hel bunt länkar som har med The Secret att göra.

The Secret hemsida

The Secret på youtube

Daily teaching widget för ditt skrivbord

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

