Döm inte boken efter omslaget.

Idag har jag varit och påbörjat en utredning om dyslexi på CVL. Under tiden som jag var där så gick maken runt på stan. När jag var klar så möttes vi och gick till Akademibokhandeln där jag sett boken 100 sätt att leva klimatsmart – för dig som har viljan men inte energin vänder man på boken så får man en bok på köpet nämligen 100 sätt att leva ekologiskt – för dig som har viljan men inte energin.

dubbelekobok

Boken eller böckerna kanske man ska säga är skrivna av Helena Jansson och Mattias Henrikson. Och eftersom jag har blivit mer och mer miljömedveten det här året så passar verkligen den här boken in i samlingen. Och det jag har bläddrat i boken så är den uppbyggd på liknande sätt som Klimatsmart vilket bara är positivt.

Läser du fakta böcker?

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

