Det här med att läsa.

Den här veckan har jag gjort mycket läsning. Jag har snart läst ut Klimatsmart. Och vid ett besök på biblioteket här i veckan så lånade jag boken Ta Betalt- en feministisk överlevnadsguide av Moa Elf Karlén och Johanna Palmström. Jag har även fått ytterligare en bok från bokrean som heter 100 sätt att rädda världen av Johan Tell. Maken har också gått och väntat på en bok som han har beställt åt mig som heter It´s not easy being green. Och jag längtar faktiskt efter den boken, eftersom jag verkligen gillar serien som visas på BBC Lifestyle med samma titel.

 

Utöver bok läsning så har jag ägnat mig åt bloggläsning. Något som jag finner väldigt avkopplande faktiskt. Alla är så kreativa och har så mycket att säga vilket gör bloggläsning till en av mina favorit sysselsättningar.

Maken har också ägnat sig åt läsning den här veckan, för han har nämligen påbörjat Sagan om Ringen – trilogin.

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

