Lev enklare.

Jag har just avslutat mitt läsande av Giséla Lindes bok Lev enklare – Idéer för en hållbar livsstil. Och jag säger bara WOW!

Det här var en riktigt bra bok som verkligen inspirerade mig och gav mig många nya funderingar på hur man kan förbättra och förändra sitt liv. Det handlar i stora drag om personlig utveckling men även om vår konsumtion som håller på att förtära oss människor i västvärlden. Den stora tröttheten och prestationskraven och vardagens måsten. Hur ändrar man allt detta då det handlar om så stora förändringar? Giséla Linde ger konkreta tips och övningar i sin bok om hur man går till väga.

Och det bästa av allt med den här boken var att den var lättbegriplig och lättläst och sådant gillar jag eftersom jag har dyslexi. Detta är ännu en bok som kommer att få flytta in i min bokhylla på permanet basis så fort jag har råd. Detta exemplar är lånat på biblioteket och det är ju väldigt bra om man ser det hela ur miljöperspektivet.

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

