Boken online!

Tja vad kan man skriva om denna fantastiska dag på veckan? Det är fredag, skitbra dag på jobbet trots en försenad bussresa imorse pågrund av att en ledbuss som stod på tvären över Vaksalagatan vid Sivia Torg, fredagsmys och allt sånt där Svensson. I trädkojans hushåll består fredagsmys av att maken repar med sin bandkamrat i Ester och Ester. Jag sitter och skriver på en ungdomsbok som går under arbetstiteln Sia och Kristoffer, jag har smågodis och Rutströms bokhandel har tagit in min debutroman Blossom Falls- Från Första Stund i sitt sortiment! Fatta hur stolt och helt paff jag blev när jag loggade in på Facebook och såg detta:

Klicka på bilden för att komma till Rutströms bokhandel eller klicka på bokikonen i höger menyn för att komma till Vulkan.se’s webbshop. —>

Dessutom upptäckte jag det här:

Hur glad blir man inte av att märka att någon, Sillarochsmak gillar ens blogg, detta kom som en ren överraskning för mig! Så tack Sillar för att du förgyllt min fredag ännu mer!

Och dessutom blir det tacos till middag! Glad fredag på dig!

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

