Ditt liv – Ditt ansvar.

Jag har just tagit mig igenom boken Ditt liv – Ditt ansvar av Susanne Lötbom. Boken handlar om att förändra sitt liv till det bättre. Denna bok är i samma anda som en annan bok som jag håller varmt i mitt hjärta nämligen The Secret. Jag har fått många nyttiga verktyg att själv kunna jobba med för att kunna förändra saker och ting i mitt liv.

Jag tycker att det är extremt viktigt att arbeta med sig själv och sin personliga utveckling. Jag vet att väldigt många tror att det endast är människor som har hamnat i depressioner eller mentala svackor som behöver stärka sin mentala styrka men det tycker inte jag. Jag har aldrig mött en människa som helt och hållet varit nöjd med varje aspekt av sitt liv utan att de gärna velat förbättra det på ett eller annat sätt. Och då rekomenderar jag den här boken, för det är verkligen värdefull läsning.

overandout

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

