Evelina har sagt sitt.

Är en trogen bloggläsare som jag uppskattar väldigt mycket och vi har genom åren, för ja, vi har följt varandras bloggar ett par år nu och jag är stolt att kalla henne en riktigt vän. Hon har även varit riktigt uppmuntrande och peppande när det kommer till mitt skrivande trots att hon inte läst något av mina skönlittirära alster förrens hon köpte min debutroman Blossom Falls – Från Första Stund. Och eftersom hon nyligen läst ut boken så har hon ju skrivit ett inlägg på sin blogg  (gilla även hennes inlägg på bloglovin eller dela med dig av det på Facebook) om den och det är detta som jag vill att du som kikar in här ska gå in och kolla på för att få en mer objektiv titt på boken. För jag är ju något partisk när det kommer till den.

Tusen tack till dig Evelina som stöttat och uppmuntrat mig.

P.s. Bilderna är “stulna” från Evelinas blogg.

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

Kommentera

