Poesi: svenska.

Idag tänkte jag att jag skulle bjuda på en dikt, och denna mina kära vänner skrev jag 2001 när jag var totalt ner kärad i någon som inte kände likadant. Där av den dystra undertonen men what the hell… alla har väl någon gång varit olyckligt förälskad.

Utan andetag

Utan blickar

Utan rörelser

Utan ord

Utan en ängel

Ensam

Om Mrs Andie

ÖPPNA ÖGONEN OCH LÄS! * Otrevliga kommentarer är inte välkommna i Trädkojan! * Reklam för din knäckebrödsblogg är inte intressant! * Läs inlägget innan du lämnar en kommentar! * Skriv Sv el Svar om du svarar på en kommentar jag lämnat hos dig. * LÄS ÄVEN FRÅGOR OCH SVAR!! Visa alla inlägg av Mrs Andie

One response to “Poesi: svenska.

Kommentera

